210199
Brak okładki
Książka
W koszyku
Euromarketing = uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder. - Wydanie2 zaktualizowane. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 186,[1] s. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Forma i typ
Status dostępności:
Filia Os.Stałe - dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Szn (1 egz.)
Filia Szczakowa
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Szn (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej