209679
Audiobook
CD
W koszyku
Dla większości z nas sprzedawanie polega na przekonywaniu potencjalnych klientów do zrobienia czegoś, czego nie chcą zrobić. Takie podejście sprawia, że sprzedawanie staje się relacją antagonistyczną, przez co cały proces sprzedaży jest dużo trudniejszy, niż mógłby być. Burg i Mann przekonują nas, że dużo skuteczniejszym (i odczuwającym większą satysfakcję) jest sprzedawca, który myśli jak Rozdawca. Pielęgnuj relacje oparte na zaufaniu i skup się na tworzeniu dodatkowej wartości dla innych osób, a znakomite wyniki pojawią się same. [mtbiznes.pl]
Status dostępności:
Multimedia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 a/Bur (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej