209679
Book
In basket
(Inspiracje, Badania, Rozwój)
Gry komputerowe i wirtualny świat, który kreują, stają się symbolem nieuchronnych zmian modyfikujących aktywność ich użytkowników, zwłaszcza dzieci i młodzieży. Książka ta w udany sposób wpisuje się w nurt podejmowanych na przestrzeni ostatnich lat analiz problematyki oddziaływania mediów cyfrowych na funkcjonowanie jednostki, jak również zjawiska wsparcia edukacyjnego z ich wykorzystaniem. […] Można mieć nadzieję, że wzbogaci ona pozycje literaturowe dostępne na rynku wydawniczym o nową perspektywę postrzegania gier komputerowych, analizowanych zwłaszcza na płaszczyźnie edukacyjnej. Przyczynić się może także do lepszego unaocznienia olbrzymiego potencjału edukacyjnego tkwiącego w grach komputerowych oraz przełamania stereotypowego postrzegania tej formy cyfrowej rozrywki wśród nauczycieli. dr hab. Katarzyna Borawska-Kalbarczyk [nieprzeczytane.pl]
Availability:
Filia Podłęże I - dzieci
There are copies available to loan: sygn. 37 a/Kow (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 153-163. Indeks.
Funding information note
Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again