210199
No cover
Book
In basket
Trudno od razu ocenić wartość pomysłu. Tymczasem nawet małe zmiany mogą mieć olbrzymi wpływ na dochody organizacji. Aby się przekonać, jak zmiana sposobu prezentowania treści użytkownikowi wpłynie na jego wrażenia, najlepiej przeprowadzić eksperyment kontrolowany online. Tego rodzaju badania, zwane również testami A/B, są regularnie prowadzone przez największe firmy. Przed wykorzystaniem otrzymanych wyników w działalności biznesowej trzeba jednak poddać je walidacji. Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy.
Availability:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 004 a/Koh (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 273-292. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again