210199
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trudno od razu ocenić wartość pomysłu. Tymczasem nawet małe zmiany mogą mieć olbrzymi wpływ na dochody organizacji. Aby się przekonać, jak zmiana sposobu prezentowania treści użytkownikowi wpłynie na jego wrażenia, najlepiej przeprowadzić eksperyment kontrolowany online. Tego rodzaju badania, zwane również testami A/B, są regularnie prowadzone przez największe firmy. Przed wykorzystaniem otrzymanych wyników w działalności biznesowej trzeba jednak poddać je walidacji. Ta książka zawiera szereg praktycznych wskazówek dotyczących przygotowania, przeprowadzania i oceniania wyników kontrolowanych eksperymentów online. Dzięki niej nauczysz się stosować naukowe podejście do formułowania założeń i oceny hipotez w testach A/B, dowiesz się także, jak sprawdzać wiarygodność wyników i interpretować je do celów dalszej pracy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 a/Koh (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 273-292. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej