Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Poradniki i przewodniki
(36)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(36)
Filia Os.Stałe - dorośli
(2)
Filia Bory
(1)
Filia Gigant
(1)
Czytelnia naukowa
(6)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(5)
Hadnagy Christopher
(2)
Ledwoń-Blacha Anna
(2)
Matkowski Cezar
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sugiero Joanna
(2)
Wozniak Steve (1950- )
(2)
Zawiła Anna
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Bednarski Łukasz
(1)
Bobrowska-Drozda Łada
(1)
Buksak Lidia
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Ciach Szymon
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Denning Stephen (1944- )
(1)
Dzieniszewska Agnieszka
(1)
Eyal Nir (1980- )
(1)
Grela Joanna (coaching)
(1)
Gładysiak Marcelina
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Hobler Kate
(1)
Hollins Peter
(1)
Hoover Ryan
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kruse Kevin (1967- )
(1)
Kucharczyk Anna
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Moch Wojciech
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Oruba Norbert
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Piątkowska Agnieszka (specjalistka ds. rekrutacji)
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Ries Eric (1978- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Sander Edyta
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Sroka Kinga (marketing)
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szczepaniak Ewa (polonistka)
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szermelek Michał
(1)
Szudejko Michał
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walendowicz Michał
(1)
Wielgus-Lach Angelika
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Young Scott H
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Zawiła Tadeusz (kierownik projektu)
(1)
Zheng Lily
(1)
Żmigrodzki Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(46)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(45)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Pracownicy
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Copywriterzy
(1)
Handlowcy
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(8)
Komunikacja marketingowa
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Branding (marketing)
(3)
Finanse osobiste
(3)
Kariera
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Analiza danych
(2)
Bogactwo
(2)
Business Intelligence
(2)
Cele życiowe
(2)
Content marketing
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Nawyki
(2)
Organizacja pracy
(2)
Pozycjonowanie (marketing)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Samorealizacja
(2)
Socjotechnika
(2)
Sprzedaż
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Autoprezentacja
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dobre praktyki
(1)
Emisja głosu
(1)
Energetyka
(1)
Haking
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryptowaluta
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lit (pierwiastek)
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Ludzie sukcesu
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing analityczny
(1)
Marketing przemysłowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Ogniwa galwaniczne
(1)
Osobowość
(1)
Perswazja
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Praca w domu
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Programy komputerowe
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Przywództwo
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(42)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Rozwój osobisty
(10)
Psychologia
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne - i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 a/Ale (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data driven marketing : o logicznym podejściu do podejmowania decyzji / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 300, [4] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa. Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 a/And (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 621.3 a/Bed (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Biznes wreszcie zdał sobie sprawę, że emocje wywołują zachowania, a te oznaczają zarówno to, co robimy, jak i to, kim się czujemy. Łada nie poszła na skróty. Pisze o realnym świecie, w którym naciska się na wyniki ― ale zapomina, że to ludzie je wypracowują. Cel jest ważny, jednak równie ważna jest droga, a droga to, poza intelektem i poznaniem, także emocje. Właśnie one odpowiadają za to, jakie myśli i zachowania prezentujemy. Autorka pokazuje emocje szeroko, jako coś, co społecznie istnieje, jest z nami cały czas. Nimi oddychamy. I by lepiej oddychać, warto sięgnąć po tę książkę ― uwrażliwi nas i nauczy dostrzegać subtelności, które Łada wydobyła na światło dzienne. (dr Grzegorz Radłowski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 a/Dro (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 a/Car (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 a/Dzi (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestań się bać! : kryptowaluty są dla Ciebie / Marcelina Gładysiak. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 207, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Z publikacji dowiesz się między innymi, jak przebiegała ewolucja cyfrowego pieniądza ― od samych jej początków, skąd się wzięła idea kryptowalut, kto był odpowiedzialny za ich stworzenie i w jaki sposób one działają. Poznasz najważniejsze fakty dotyczące pierwszej kryptowaluty, czyli bitcoina, a także wybranych przedstawicieli innych aktywów cyfrowych. Ponadto zdobędziesz nieco informacji na temat procesu inwestowania. Choć nie jest to stricte poradnik inwestycyjny, autorka książki, praktyk rynku kryptowalut, dzieli się za jej pośrednictwem doświadczeniami również w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 a/Gła (1 egz.)
Książka
W koszyku
Awans i co dalej? : 99 dni na odnalezienie się w nowej roli / Joanna Grela. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 295, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli Twoje pierwsze 99 dni na wyższym stanowisku Po pierwsze: gratulacje! Właśnie doceniono Twoją ciężką pracę, dobre pomysły, zaangażowanie i wysoki poziom odpowiedzialności za powierzone zadania. Nagrodzono Cię awansem. To wspaniale, prawda? Nowe stanowisko często wiąże się z wyższą pensją, ciekawszymi zadaniami i zarządzaniem ludźmi. Bycie liderem czy liderką oznacza odpowiedzialność za drugiego człowieka. Jak oceniasz swoją gotowość, by się tego podjąć? Czy już czujesz się dobrze w nowej roli? A może równocześnie i odczuwasz radość, i trochę się obawiasz? Jeśli tak, to ta książka jest dla Ciebie! Joanna Grela pracowała nad nią wiele lat. Jest psycholożką z wykształcenia, więc dobrze wie, jak wielką rolę w procesie zarządzania ludźmi odgrywa praktyczna znajomość reguł psychologii. Podczas pracy nad książką korzystała zarówno z własnych doświadczeń zawodowych jak i wiedzy osób zarządzających zespołami w innych branżach. W efekcie powstała książka, która pomoże Ci się przekształcić z człowieka świeżo awansowanego, w pewnego siebie lidera lub liderkę. I to w 99 dni. Zaczynamy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 a/Gre (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmianami w firmach zna więc bardzo dobrze. I doskonale wie, że na polu współpracy między działem HR a Scrum Managerami nie zawsze wszystko działa poprawnie. Delikatnie mówiąc. Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący "haerowców", by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 a/Hob (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding : praktyczny podręcznik / Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 279, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. [nota wydawcy].
Książka
W koszyku
Jak być zabawnym a nie śmiesznym / Przemysław Kutnyj. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 187, [2] strony ; 21 cm.
Niektórzy rodzą się z naturalnym talentem do konwersowania. Częściej jednak nauka efektywnej komunikacji zajmuje ludziom nieco więcej czasu - i to do nich skierowana jest ta książka. Sztukę efektywnej rozmowy bowiem można opanować, można się jej nauczyć. Przy czym nie wolno zapominać o uniwersalnym kluczu do każdej wymiany myśli z drugim człowiekiem, czyli o byciu zabawnym. Nie śmiesznym, bo śmieszność jest przypadkowa, niezamierzona, nie daje się kontrolować, a co za tym idzie - nie możemy jej wykorzystać jako narzędzia wywierania wpływu. Umiejętność świadomego wywoływania uśmiechu na twarzach innych, i to dokładnie w momentach, w których będzie nam on sprzyjał - o, to wielka sztuka. Naucz się jej i wplataj humor do rozmowy wtedy, kiedy będzie Ci to potrzebne! Poznaj przy okazji kluczowe zasady decydujące o udanej rozmowie - dzięki ich znajomości będzie Ci zdecydowanie łatwiej wplatać w nią żart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 a/Kut (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia naukowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 a/Lew (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbuduj przyszłość swojej marki : brand purpose krok po kroku / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 301, [3] strony : ilustracje ; 21 cm.
Książka ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w zagadnienie brand purpose, wyjaśnić je i przedstawić przykłady tego typu celów. Autorka wskazuje, jakich dodatkowych korzyści ― poza reputacją ― powinna oczekiwać firma, która ma odpowiednio zdefiniowany i zakomunikowany brand purpose, a także jak wpływa on na funkcjonowanie przedsiębiorstwa w relacji z pracownikami, klientami i pozostałymi uczestnikami rynku. Atrakcyjnym dodatkiem są tu liczne wywiady i studia przypadku, pokazujące mniejsze i większe marki działające w odniesieniu do elementów filozofii brand purpose lub wdrażające ją kompleksowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 a/Led (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 a/Muz (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Oru (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autocoaching dla każdego : odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele / Benedykt Peczko. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 286 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zwykle co najmniej coach i osoba, która jest „coachowana”… A gdyby scoachować się samemu? Gdyby tak, korzystając z profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi coachingowych, samemu udzielić sobie wsparcia? Dokonać analizy i diagnozy sytuacji, która sprawia problem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Bory
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 a/Pec (1 egz.)
Książka
W koszyku
Termin "płynna nowoczesność", który przypisuje się socjologowi i filozofowi Zygmuntowi Baumanowi, dobrze oddaje czasy, w jakich żyjemy ― z ich fragmentarycznością, epizodycznością i poczuciem niejednoznaczności. Biznesowym odpowiednikiem tego określenia jest świat VUCA. W nim nic nie jest pewne, żadna posada ani ścieżka kariery. Pracownicy powinni się nastawić na rzeczywistość ciągłej zmiany: zadań wykonywanych na danym stanowisku, stanowisk samych w sobie, a także branż, w których przyjdzie im zawodowo funkcjonować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 a/Pią (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity. [nota wydawcy].
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 a/Sęd (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 a/Sro (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej