Sorting
Source
Katalog centralny
(153)
Form of Work
Książki
(103)
Poradniki i przewodniki
(94)
Audiobooki
(50)
Publikacje popularnonaukowe
(23)
Publikacje fachowe
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(142)
unavailable
(12)
only on-site
(6)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(80)
Oddział dla Dzieci
(3)
Multimedia
(53)
Filia Podwale
(3)
Filia Ciężkowice
(1)
Filia Podłęże I - dorośli
(2)
Filia Os.Stałe - dorośli
(5)
Filia Bory
(1)
Filia Podłęże II
(1)
Filia Gigant
(1)
Filia Szczakowa
(3)
Filia Byczyna
(1)
Filia Długoszyn
(1)
Filia Szpital
(1)
Czytelnia naukowa
(7)
Author
Tracy Brian (1944- )
(20)
Lipa Michał
(14)
Witkowska Magda
(12)
Michalak Robert (1968- )
(11)
Doroba Anita
(10)
Dondziłło Grzegorz
(9)
German Janusz
(8)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
Pawłowski Konrad
(7)
Blanchard Ken
(6)
Kućma Tomasz
(6)
Michalak Robert
(6)
Bogucka-Steczek Masza
(5)
Ferriss Timothy (1977- )
(5)
Gordon Jon
(5)
Gordon Jon (1971- )
(5)
Rzychoń Tomasz
(5)
Gasper Dorota
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Kowalczyk Marcin
(4)
Lencioni Patrick (1965- )
(4)
Owsiak Anna
(4)
Samson-Banasik Aleksandra
(4)
Waszkiewicz Marian J
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dryńska Katarzyna
(3)
Dumińska Katarzyna
(3)
Kozyra Beata
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Staszczak Michał (1975- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Sztukowski Wojciech
(3)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bartczak Irena
(2)
Berger Barbara (psycholog)
(2)
Boruszczak Tomasz
(2)
Collins Jim C. (1958- )
(2)
Czub Marta
(2)
Górski Jerzy
(2)
Horn Sam
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kim W. Chan
(2)
Korpanty Jerzy
(2)
Masters Blake
(2)
Maxwell John C
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Posada Joachim de
(2)
Rostocki Marek
(2)
Stallwood Beth
(2)
Steczek Patryk
(2)
Sutton Robert I
(2)
Szyfler Jerzy
(2)
Thiel Peter
(2)
Zigarmi Patricia
(2)
Allworth James
(1)
Altucher Claudia Azula
(1)
Altucher James
(1)
Arden Ron
(1)
Banasik Aleksandra
(1)
Banchard Ken
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bennett Susanne
(1)
Berger Barbara
(1)
Berger Jonah
(1)
Bergner Daniel
(1)
Biegańska Katarzyna
(1)
Biernat Kamil
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blattberg Robert C
(1)
Bleicher Scott Gordon‏
(1)
Bly Robert W
(1)
Boruszczak Tomasz (1970- )
(1)
Brinkman Rick
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Brown Brené
(1)
Brzezińska Magdalena
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burchard Brendon
(1)
Burchard Brendon (1977- )
(1)
Burg Bob
(1)
Cain Susan (1968- )
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Chang Raymond
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Cialdini Robert (1945- )
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Clarke-Fields Hunter
(1)
Crocker Pat
(1)
Cukier Kenneth
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Czekałowski Karol
(1)
De Véricourt Francis
(1)
Decker Bert
(1)
Dillon Karen
(1)
Dodd Pamela
(1)
Year
2020 - 2025
(34)
2010 - 2019
(92)
2000 - 2009
(27)
Time Period of Creation
2001-
(101)
1901-2000
(5)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(153)
Sweden
(1)
Language
Polish
(153)
Audience Group
Menedżerowie
(3)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(5)
Literatura afrykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Subject
Sukces
(30)
Samorealizacja
(26)
Zarządzanie
(16)
Przywództwo
(11)
Menedżerowie
(10)
Motywacja
(10)
Perswazja
(9)
Praca
(7)
Rozwój osobowości
(7)
Kadry
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Kariera
(5)
Motywacja pracy
(5)
Negocjacje
(5)
Praca zespołowa
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Samopoznanie
(5)
Samowychowanie
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Jakość życia
(4)
Osobowość
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Produktywność pracy
(4)
Psychologia
(4)
Rozwój osobisty
(4)
Zdrowy styl życia
(4)
Asertywność
(3)
Bogactwo
(3)
Decyzje
(3)
Kobieta
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Myślenie
(3)
Optymizm
(3)
Organizacja pracy
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Stres
(3)
Szczęście
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Atrakcyjność interpersonalna
(2)
Celebryci
(2)
Coaching
(2)
Czas pracy
(2)
Dietetyka
(2)
Dzieci
(2)
Gotowanie
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Medycyna niekonwencjonalna
(2)
Mentoring
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Pewność siebie
(2)
Polityka
(2)
Postęp techniczny
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Psychologia pracy
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Ajurweda
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Alergia
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bezsenność
(1)
Boiardi, George (1981-2004)
(1)
Ból
(1)
Cele życiowe
(1)
ChatGPT
(1)
Choroby kręgosłupa
(1)
Chorzy na nowotwory
(1)
Ciąża
(1)
Czas
(1)
Dieta niskowęglowodanowa
(1)
Duff, Turney (1966- )
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Esencjalizm
(1)
FBI
(1)
Film
(1)
Finanse
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Herbata
(1)
Higiena
(1)
Introwersja
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestycje
(1)
Kaizen
(1)
Koktajle
(1)
Kompetencje informacyjne
(1)
Subject: time
2001-
(9)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
1801-1900
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Chiny
(1)
RPA
(1)
Genre/Form
Poradnik
(98)
Wydawnictwa popularne
(15)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(4)
Przepisy kulinarne
(3)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki
(2)
Biografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Psychologia
(71)
Praca, kariera, pieniądze
(35)
Socjologia i społeczeństwo
(30)
Zarządzanie i marketing
(24)
Rozwój osobisty
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Medycyna i zdrowie
(8)
Kulinaria
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
153 results Filter
Audiobook
CD
In basket
Zrób miejsce dla akceptacji, wykorzystując ogromną siłę słowa "nie". Ile razy mówiłeś „tak” w odpowiedzi na złe propozycje – przytłaczające prośby, toksyczne relacje, czasochłonne zobowiązania? Jak często pragnąłeś mieć siłę pozwalającą uwolnić się od nich? Z tego inspirującego, praktycznego poradnika dowiesz się, jak odzyskać władzę nad swoim życiem. Przekonasz się, że wypowiedziane w porę NIE może nie tylko zaoszczędzić ci czasu i kłopotów, ale nawet ocalić ci życie. [empik.com]
Book
In basket
(Laurum)
Esencja dwudziestoczteroletniej praktyki klinicznej przedstawiona w formie przystępnego planu skutecznej eliminacji objawów alergii. Dzięki lekturze tej książki rozpoczniesz życie od nowa - pozwalając organizmowi na to, by sam się uleczył. Z desperackiej walki matki o uratowanie syna wyłonił się kompleksowy program, który pomaga ludziom z różnymi alergiami wrócić do zdrowia przy pomocy naturalnych metod. Obecnie doktor Susanne Bennett zajmuje się wyłącznie naturalnym leczeniem alergii. Ma na koncie ponad dziewięćdziesiąt tysięcy wizyt, a co tydzień przyjmuje około stu pacjentów. Są wśród nich dzieci i pracujące mamy, mechanicy samochodowi i gwiazdy filmowe. Większość z nich trafia do jej gabinetu, gdy inne rozwiązania zawiodą. Najpierw konsultują się z lekarzami, biorą leki, stosują kremy i przyjmują zastrzyki. Skarżą się na pokrzywki, kichanie, bóle głowy, astmę, bóle mięśni i stawów, wzdęcia i problemy trawienne, reakcje anafilaktyczne i różne inne dolegliwości. Ich życie ulega przeobrażeniu bez konieczności ponoszenia kosztów wizyt lekarskich, zażywania leków czy poddawania się zabiegom operacyjnym. Każdy kolejny rozdział książki to 7-dniowa rewolucja antyalergiczna dotycząca innego aspektu zdrowia i otoczenia. Książka wyjaśnia, jaki wpływ na występowanie reakcji alergicznych mogą mieć styl życia, dieta, woda, a nawet rozmieszczenie domowych sprzętów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 616 a/Ben (1 egz.)
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 616 a/Ben (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Ber (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Jak być szczęśliwym : 10 sposobów na udane życie / Barbara Berger ; [przekład Magda Witkowska] ; czyta Masza Bogucka-Steczek. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD Mp3) (6 godz. 48 min.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Laurum)
Większość ludzi winą za brak szczęścia obarcza okoliczności zewnętrzne. Jeśli jednak to nie one stanowią przyczynę, to gdzie jej należy szukać? Barbara Berger przygląda się uważnie naszym myślom i działaniom, z powodu których nie możemy cieszyć się szczęściem. Nasze doświadczenie rzeczywistości kształtuje się pod wpływem naszych myśli, a pełne zrozumienie tego mechanizmu stanowi klucz do szczęśliwego życia. To rewolucyjne spojrzenie na życie. Autorka przedstawia też 10 sposobów na to, jak wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w codziennym życiu, w naszych związkach, w relacjach z dziećmi, w pracy oraz w celu zapewnienia sobie lepszej kondycji fizycznej i lepszego zdrowia. [audiobook.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Ber (1 egz.)
Book
In basket
(Laurum)
Przebudzenie świadomości...- Czy wydaje ci się, ze ciągle śnisz?- Czy czujesz, że wiele cię omija?- Czy chciałbyś świadomie korzystać z mocy swojego umysłu?- Czy chciałbyś, by czas przestał przelatywać ci przez palce?- Czy chciałbyś doświadczyć szczęścia w czystej postaci?A może twoje życie zależy od zewnętrznych zdarzeń, zbiegów okoliczności, na które nie masz wpływu. To uczucie bezsilności, oddzielenia od rzeczywistości, która kształtuje twoje życie, jest stanem życiowego śnienia, ale podobnie jak w przypadku świadomego snu możemy się przebudzić w dowolnym momencie, tak w przypadku przesypiania życia możemy się otrząsnąć i przejąć nad nim kontrolę. Możemy obudzić w sobie moc, obudzić w sobie istotę ludzką.?Można powiedzieć, że szczęście jest uniwersalnym napędem. Obejmuje wszystkich ? wszyscy go poszukujemy?. ? fragment książkiHistoria udowadnia, ze dopóki nie znano praw techniki, nie można było skonstruować silnika parowego, dopóki nie znano pierwiastków, nie można było poznać składu chemicznego substancji. Każda dziedzina życia ma swoją naukę, która opisuje rządzące tą dziedziną prawa i zależności. Umysł też ma swoje prawa, a my ? tak zależni od umysłowości ? bez ich znajomości jesteśmy zagubieni w swych poszukiwaniach szczęścia tam, gdzie go nie ma.W książce Przebudzenie istoty ludzkiej Barbara Berger przedstawia nam milowy krok w pracy nad świadomością ? pokazuje, jak zrozumieć naturę umysłu. W tym celu nakreśla obraz ?praw umysłu?, będących jej wyjątkowym, naukowym wyjaśnieniem sposobu jego funkcjonowania. Wręcza nam również rozmaite ?narzędzia?, czyli skuteczne techniki służące wprowadzeniu w nasze życie szczęścia i harmonii. [nieprzeczytane.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Gigant
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Ber (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 659 a/Ber (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Laurum)
Autor poddaje wnikliwej analizie całą dotychczasową wiedzę dotyczącą kobiecego podniecenia seksualnego i pożądania. Opierając się na szeroko zakrojonych badaniach i wywiadach z renomowanymi behawiorystami, seksuologami, psychologami oraz kobietami, autor zmusza nas do zrewidowania głęboko utrwalonych wyobrażeń dotyczących kobiecej seksualności. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Ber (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia naukowa
Copies are only available in the library: sygn. 334 t/Biz (1 egz.)
No cover
Audiobook
CD
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 658 a/Bla (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Prosta Droga do Wiedzy)
Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom i udziałowcom, pracownikom, odbiorcom i klientom - wygrywać. Książka Zarządzanie przez wartości, napisana w oparciu o materiały zgromadzone podczas ponad dwudziestopięcioletnich badań, a także na postawie obserwacji dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce, w sposób szczegółowy opisuje praktyczny plan działania. Plan ten ma na celu określenie najważniejszych wartości organizacji, zakomunikowanie ich pośród związanych z nią ludzi, zestrojenie z bieżącymi praktykami, a także osiągnięcie nowego, wyższego poziomu sukcesu organizacyjnego. [empik.com]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 005 a/Bla (1 egz.)
Book
In basket
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz – i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą! Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Dowiesz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Bri (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
(Laurum)
(Prosta Droga do Wiedzy)
Na podstawie dwunastu lat pionierskich badań nad związkami międzyludzkimi oraz takimi uczuciami, jak wstyd czy empatia Brené Brown obala kulturowy mit, zgodnie z którym wrażliwość jest słabością, oraz dowodzi, że tak naprawdę jest ona naszą najdokładniejszą miarą odwagi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Bro (1 egz.)
Book
CD
In basket
(Prosta Droga do Wiedzy)
Energia emocjonalna świata zaczyna dramatycznie spadać. Coraz bardziej zestresowani, zagubieni i zdezorientowani ludzie pragną od życia czegoś więcej. Pomimo faktu, że większość z nas dysponuje tym, co äkonieczneö do tego, żeby być szczęśliwym, rzadko kiedy jesteśmy w pełni zadowoleni z życia i usatysfakcjonowani, i mamy dręczące poczucie, że zasługujemy na coś znacznie więcej. Jak temu zaradzić? [mtbiznes.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Bur (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Manifest motywacji : : dziewięć deklaracji potęgi osobistej / Brendon Burchard ; przekład Magda Witkowska ; czyta Robert Michalak. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD Mp3) (8 godz. 12 min.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Rozwój Osobisty)
„Manifest motywacji” to elokwentne, inspirujące, płomienne wezwanie do upominania się o własną, osobistą moc. Światowej sławy trener Brendon Burchard tłumaczy w tej książce, że podstawowym czynnikiem motywującym ludzkość do działania jest dążenie do poszerzania granic wolności osobistej. Wszyscy pragniemy większej swobody - w zakresie dysponowania własnym czasem, w dziedzinie społecznej i finansowej, ale także w sferze duchowej. Burchard przekonuje, że wolność osobistą można osiągnąć tylko poprzez jasne określenie własnych zamiarów i przedstawienie deklaracji niezależności - że musimy odwołać się do własnej wewnętrznej siły i aż do skutku przeciwstawiać się tkwiącym w nas wątpliwościom oraz wszystkim czynnikom zewnętrznym rozpraszającym naszą uwagę. Nawołuje nas do wyzwolenia się od strachu i przejęcia raz na zawsze kontroli nad własnym życiem. [audiobook.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Bur (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Dla większości z nas sprzedawanie polega na przekonywaniu potencjalnych klientów do zrobienia czegoś, czego nie chcą zrobić. Takie podejście sprawia, że sprzedawanie staje się relacją antagonistyczną, przez co cały proces sprzedaży jest dużo trudniejszy, niż mógłby być. Burg i Mann przekonują nas, że dużo skuteczniejszym (i odczuwającym większą satysfakcję) jest sprzedawca, który myśli jak Rozdawca. Pielęgnuj relacje oparte na zaufaniu i skup się na tworzeniu dodatkowej wartości dla innych osób, a znakomite wyniki pojawią się same. [mtbiznes.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 658 a/Bur (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Szczakowa
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Cai (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
There are copies available to loan: sygn. 613 a/Cha (1 egz.)
Book
In basket
Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce / Angelika Chimkowska. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2022. - 270 stron : ilustracje ; 22 cm.
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 a/Chi (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Jeśli jesteś studentem zarządzania i nauk pokrewnych, ekonomistą, biznesmenem lub teoretykiem biznesu, ta książka pozwoli ci spojrzeć z innej strony na bezduszna wiedzę i teorie. Przeczytaj uważnie to, czy jeden z największych specjalistów w branży ma do powiedzenia i przekonaj się, że na życie też trzeba mieć strategię. Jeden z wiodących światowych teoretyków innowacyjności, autor bestsellera "Przełomowe innowacje", proponuje niekonwencjonalną książkę o inspiracji i mądrości, które mogą stać się fundamentami spełnionego życia. W 2010 r. światowej sławy ekspert zajmujący się innowacyjnością Clayton M. Christensen wygłosił inspirujące przemówienie dla studentów ostatniego roku Harvard Business School. Opierając się na prowadzonych analizach sytuacji przedsiębiorstw, zaoferował szereg wskazówek, które mogą pomóc w odnalezieniu znaczenia i szczęścia w życiu. Posłużył się przykładami z własnego doświadczenia, aby wyjaśnić, dlaczego ludzie sukcesu aż nazbyt często wpadają w pułapki prowadzące do nieszczęścia. Przemówienie zapadło słuchaczom w pamięć nie tylko dlatego, że było bardzo treściwe, lecz również dlatego, że Christensen wygłaszał je wkrótce po tym, jak życie zmusiło go do poważnej, osobistej refleksji ? właśnie przezwyciężył takiego samego raka, jaki odebrał życie jego ojcu. Gdy zmagał się z chorobą, pytanie Co będzie miarą twojego życia? stawało się coraz bardziej naglące i dokuczliwe. W pewnym momencie zaczął dzielić się przemyśleniami z rodziną, przyjaciółmi i studentami. W tej przełomowej książce Christensen stawia szereg pytań: Jak mogę się upewnić, że moja droga zawodowa przyniesie mi satysfakcję? Skąd będę wiedzieć, że moje osobiste relacje staną się trwałymi źródłami szczęścia? Jak mogę uniknąć nieuczciwego postępowania i nie dać się wtrącić do więzienia? Posługując się przykładami z najwspanialszych firm świata, autor przedstawia niezwykle trafne odpowiedzi na te trudne pytania. Co będzie miarą twojego życia? to pełna inspiracji i mądrości książka, która pomoże studentom, pnącym się po szczeblach kariery profesjonalistom i rodzicom w znalezieniu własnych ścieżek do życiowego spełnienia.[merlin.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Multimedia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 a/Chr (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again